ende

Ogólne Warunki Sprzeda¿y



Ogólne warunki sprzeda¿y  (pobie¿ plik doc)

 

Warunki Sprzeda¿y i Gwarancji

 

§ 1. Definicje

 

1. Warunki - niniejsze Warunki Sprzeda¿y i Gwarancji wramach wspó³pracy.

2. Dostawca - CELLCO Communications Sp. z o.o. w Kobylance, adres jak w KRS, NIP 852-18-26-706, KRS 213509.

3. Odbiorca - przedsiêbiorca zawieraj±cy Umowê.

4. Towar - produkty Dostawcy, rzeczy oznaczone co do gatunku, okre¶lone co do rodzaju i ceny w aktualnej ofercie Dostawcy.

5. Adres elektroniczny - adres poczty elektronicznej adresu Klienta lub Dostawcy

6. Osoby upowa¿nione - osoby uprawnione do dokonywania czynno¶ci zwi±zanych z wykonaniem Umowy, wskazane na pi¶mie lub w wiadomo¶ciach mailowych wys³anych z Adresu elektronicznego. Za o¶wiadczenie woli z³o¿one przez Osobê upowa¿nion± uwa¿ane bêdzie ka¿de o¶wiadczenie zawarte w wiadomo¶ciach wys³anych z Adresu elektronicznego.

 

§ 2. Warunki wspó³pracy

 

1. Niniejsze uszczegó³awiane warunki wspó³pracy pisemnie lub elektronicznie. Potwierdzeniem skorzystania z niniejszych Warunków jest adnotacja na fakturze Dostawcy odsy³aj±ca do Warunków.

2. Dostawca w ramach wspó³pracy zobowi±zuje siê do sprzeda¿y Towarów oraz do ich dostarczenia w umówionych terminach i miejscach, a Odbiorca zobowi±zuje siê do ich odebrania i zap³acenia ceny, z zastrze¿eniem § 3 ust. 3 Warunków.

3. Wspó³praca nie zawiera zastrze¿eñ z art. 608 k.c.

4. Dostawca ponosi odpowiedzialno¶æ za niewykonanie Umowy na zasadach ogólnych. Odpowiedzialno¶æ Dostawcy, w tym za nienale¿yte wykonanie Umowy oraz za wady w zakresie rêkojmi i gwarancji, ograniczona jest do obowi±zku naprawy lub wymiany rzeczy na wolne od wad, Dostawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody, straty lub utracone korzy¶ci Odbiorcy i osób trzecich, a tak¿e ponad warto¶æ przedmiotu opó¼nionej dostawy.

 

§ 3. Zasady realizacji zamówieñ

 

1. Ustalenia w zakresie zleceñ poszczególnych partii dostawy Towarów bêd± realizowane poprzez wymianê korespondencji

elektronicznej pomiêdzy Osobami upowa¿nionymi z Adresów elektronicznych Odbiorcy, a Osobami upowa¿nionymi z Adresów elektronicznych Dostawcy.

2. W celu ustalenia zakresu i miejsca dostawy Odbiorca prze¶le Dostawcy zlecenie dostawy zawieraj±ce:

a. wykaz Towarów zgodnie z nomenklatur± Dostawcy,

b. termin dostawy, nie krótszy ni¿ 45 dni,

c. miejsce dostawy, ze wskazaniem dok³adnego adresu oraz opisu lokalizacji szczególnych,

d. dane osoby lub osób upowa¿nionych do odbioru ze

wskazaniem co najmniej: Imienia i Nazwiska lub firmy, numeru PESEL lub NIP, numeru telefonu.

3. Zlecenie mo¿e zawieraæ numer oferty Dostawcy zawieraj±cej ceny katalogowe z rabatami, je¶li taka oferta

zosta³a Odbiorcy z³o¿ona i tylko w terminie wa¿no¶ci oferty. Je¶li zlecenie zawiera numer wa¿nej oferty, wówczas Dostawcê wi±¿± wobec Odbiorcy ceny z uwzglêdnieniem rabatów.

4. Dostawca zobowi±zany jest potwierdziæ przyjêcie zlecenia w terminie 5 dni roboczych. Dostawca mo¿e odmówiæ przyjêcia zlecenia, je¶li Odbiorca pozostaje w zw³oce z zap³at± wynagrodzenia umownego.

5. W potwierdzeniu przyjêcia zlecenia dostawy Dostawca powinien wskazaæ warto¶æ pieniê¿n± zlecenia, ustalon± na podstawie aktualnego cennika Dostawcy lub wcze¶niejszej oferty.

6. Dostawê organizuje Dostawca zgodnie ze zleceniem. Odbiorca zobowi±zuje siê zwróciæ Dostawcy udokumentowane koszty dostawy, na podstawie faktur VAT lub not ksiêgowych.

7. Oferta mo¿e zawieraæ zamienniki. Odbiorca sk³adaj±cy zamówienie akceptuje Towar wraz z jego specyfikacj± rozumian± jako dokument. W przypadku, w którym Odbiorca z³o¿y³ zamówienie poczytuje siê to jako znajomo¶æ, oraz akceptacjê specyfikacji zamawianego produktu, co oznacza, ¿e Odbiorca nie mo¿e mieæ ¿adnych roszczeñ wzglêdem Dostawcy z tego tytu³u.

8. Z³o¿enie przez Odbiorcê zamówienia na Towar nie jest równoznaczne z przyjêciem tego zamówienia przez Dostawcê. Oferta przedstawiona przez Dostawcê nie musi odzwierciedlaæ stanu magazynowego Dostawcy. Dostawca potwierdzi w terminie wskazanym w ust. 4 powy¿ej dostêpno¶æ Towaru, co bêdzie poczytywane jako akceptacja zamówienia z³o¿onego przez Odbiorcê oraz zawarcie wi±¿±cej strony umowy. W przypadku braku akceptacji zamówienia z³o¿onego przed Odbiorcê, Odbiorcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Dostawcy zwi±zane z przes³anym zamówieniem.

9. Po akceptacji przez Dostawcê zamówienia, o którym mowa w ust. 8 powy¿ej nie istnieje mo¿liwo¶æ rezygnacji z tego zamówienia przez Odbiorcê

 

 

§ 4. Odbiór Towarów

 

1. Odbiór Towarów zgodnie ze zleceniami poszczególnych partii dostawy Towarów nastêpuje przez Osoby upowa¿nione ze strony Odbiorcy, w szczególno¶ci wskazane w zleceniu.

2. Wraz z Towarami Dostawca przekazuje Odbiorcy dokument WZ, ewentualnie tak¿e fakturê VAT, które Odbiorca zobowi±zany jest podpisaæ bez zastrze¿eñ, a w razie nieprawid³owo¶ci w dostarczonych Towarach - z zastrze¿eniami. Zastrze¿enia lub informacja o wadach mo¿e byæ utrwalona tak¿e w odrêbnym protokole, sporz±dzonym w dniu odbioru Towarów i dorêczonym

Dostawcy najpó¼niej w terminie 7 dni od dnia odbioru. Odbiorca zobowi±zany jest sprawdziæ w dniu odbioru w szczególno¶ci ilo¶æ, wymiary, kszta³t, protoko³y pomiarowe.

3. Faktura VAT lub dokument WZ powinny zawieraæ imienn± listê i ilo¶æ Towarów bêd±cych przedmiotem dostawy.

4. Odebrany Towar nie podlega zwrotowi.

5. Je¿eli w uzgodnionym terminie odbiór Towarów nie nast±pi z przyczyn nie le¿±cych po stronie Dostawcy, w szczególno¶ci z powodu mylnego wskazania adresowego lub braku na miejscu dostawy Osoby upowa¿nionej, Odbiorca zobowi±zany jest zwróciæ Dostawcy poniesione z tego powodu koszty.

6. Odbiorca w terminie 3 dni od dnia odbioru towaru przeka¿e wszelkie ewentualne zastrze¿enia dotycz±ce jako¶ci czy ilo¶ci zakupionego Towaru pod rygorem utraty roszczeñ z tego tytu³u.

 

§ 5. Warunki p³atno¶ci

 

1. Odbiorca zobowi±zuje siê do zap³aty za Towary zgodnie z tre¶ci± faktur VAT Dostawcy, wystawionych po dokonaniu dostawy Towarów.

2. Dokumenty bêd± przesy³ane w formie elektronicznej, bez podpisów elektronicznych zaopatrzonych w kwalifikowane certyfikaty. Odbiorca akceptuje w my¶l art. 106n ustawy o VAT przekazywanie faktur VAT Dostawcy w formie elektronicznej na znany Dostawcy adres elektroniczny Odbiorcy.

3. Termin p³atno¶ci bêdzie wynosi³ 14 dni od dnia odebrania przez Odbiorcê Towarów. Za dzieñ odbioru poczytuje siê

tak¿e dzieñ, w którym Odbiorca móg³ odebraæ Towary, ale nie uczyni³ tego z powodu b³êdów w zamówieniu lub braku Osoby upowa¿nionej w miejscu lub terminie dostawy.

 

4. Dostawca mo¿e odmówiæ przyjêcia lub realizacji zleceñ albo uwarunkowaæ ich przyjêcie lub realizacjê przedp³at±, w razie zw³oki Odbiorcy w zap³acie jakiejkolwiek kwoty.

5. Strony wykluczaj± p³atno¶ci gotówkowe. Osobom upowa¿nionym Dostawcy nie wolno przyjmowaæ od Odbiorcy gotówki.

 

§ 6. Warunki gwarancji

 

1. Dostawca udziela Odbiorcy gwarancji na w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe Towarów i ich mechanikê z zastrze¿eniem, ¿e w

zwi±zku z brakiem wp³ywu Dostawcy na miejsce monta¿u Towarów, w tym na oddzia³ywanie warunków atmosferycznych i ¶rodowiskowych, w szczególno¶ci oddzia³ywanie na elementy metalowe, Dostawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci w szczególno¶ci za wady i szkody powsta³e w wyniku lub w zwi±zku z tymi oddzia³ywaniami.

2. Okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce i liczony jest od dnia odbioru Towaru.

3. W razie wykrycia wad objêtych gwarancj±, których nie mo¿na by³o wykryæ podczas odbioru Towaru, Odbiorca zobowi±zany jest do zawiadomienia o nich Dostawcê niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od wykrycia, pod rygorem utraty uprawnieñ z gwarancji.

4. Dostawca zobowi±zany jest do usuniêcia wad objêtych gwarancj±, a je¶li usun±æ siê nie dadz± i jest to uzasadnione

technologicznie i ekonomicznie, do wymiany wadliwych Towarów na nowe, w terminie 30 dni od zg³oszenia wad. Odbiorca zobowi±zany jest dostarczyæ wadliwe Towary Dostawcy. Dostawca nie ma obowi±zku usuwania wad Towarów w miejscach ich instalacji.

5. Dostawca nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów zwi±zanych ze zdarzeniami, w szczególno¶ci kosztów demonta¿u towaru objêtego wad±.

 

§ 7. Postanowienia koñcowe

 

1. Wspó³praca Dostawcy i Odbiorcy, a tak¿e informacje uzyskane w zwi±zku ze wspó³prac± maj± charakter poufny i stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstw Dostawcy i Odbiorcy.

 

2. Wszelkie spory Dostawca i Odbiorca poddaj± pod rozstrzygniêcie s±dowi w³a¶ciwemu dla siedziby Dostawcy.

 

Kobylanka, 01.08.2022

Katalog produktów

Osprzêt liniowy (kable, mufy)
Osprzêt stacyjny
Splittery, CWDM, DWDM
Us³ugi (pomiary, szkolenia)
Active 1G/10G/40G


Nowo¶ci

LeaderBOX

 

 

 

 

 

 

W³ókno rozbiegowe do badañ reflektometrycznych.


wiêcej >>
Ogólne warunki sprzeda¿y